X
אנא בחר את גודל הפונט הרצוי:
X סגירה
 

קידום אתרים

קידום אתרים במדיה דיגיטלית - אופטימיזציה למנועי חיפוש

קידום אתרים במדיה דיגיטלית - SEO ראשי תיבות של : Search Engine Optimization, או בעברית אופטימיזציה למנועי חיפוש, הינה טכניקה המורכבת ממספר רב של פעילויות שמומלץ לעשות הן ברשת האינטרנט והמדיה הדיגיטלית והן בהגדרות האתר. פעילויות אשר בעזרתן ניתן לשפר את המיקומים של אתר האינטרנט שלכם בתוצאות החיפוש האורגני (חיפוש לא ממומן) במנועי חיפוש כדוגמת גוגל, בינג ורשתות חברתיות - לפי מילות חיפוש מוגדרות מראש.

האם בדקתם לאחרונה את מיקומו של אתר האינטרנט שלכם בתוצאות החיפוש ?  

קידום אתרים במדיה דיגיטלית

קידום אתרים באינטרנט מביא לקוחות חדשים

התנהגותם של גולשים במדיה הדיגיטלית, נלמדה ועדין נלמדת בכל יום. מאות אלפי מחקרים נעשו ועל פיהן מנסות חברות טכנולוגיה, הייטק ומקדמי אתרים בכל העולם לבנות מודל שיווקי מנצח אשר יביא להן כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים חדשים.

המחקרים קבעו כי רוב רובם של גולשי האינטרנט מתנהגים באופן דומה בעת חיפוש מידע ברשת האינטרנט והמדיה הדיגיטלית, להלן מספר עובדות :

1. רוב הגולשים במדיה הדיגיטלית (רשת האינטרנט) משתמשים במנועי חיפוש על מנת למצוא תוצאות למידע אותו הם מחפשים. החיפושים נעשים במנועי חיפוש כדוגמת: גוגל (Google), בינג (Bing) וכן ברשתות חברתיות כמו: פייסבוק (Facebook), יוטיוב (YouTube) ואפליקציות נוספות.

2. התוצאה הראשונה שתופיע בתוצאות החיפוש תזכה למספר ההקלקות הגבוה ביותר, מספר ההקלקות פוחת בהדרגה ככל שיורדים בתוצאות החיפוש ובאופן דרמטי בתוצאות חיפוש שלא נמצאות בדף הראשון.

3. בהרחבה לסעיף 2 המחקרים מצביעים כי מחצית מהגולשים מקליקים על חמש תוצאות החיפוש הראשונות שקיבלו.

מכאן ניתן להסיק - אתר אינטרנט שמופיע במיקומים גבוהים במנועי חיפוש וברשתות חברתיות, מביא יותר הקלקות, כמו גם, מגדיל את הסיכוי להגדלת כמות הלקוחות הפוטנציאליים.

כיצד מקדמים אתר אינטרנט במדיה דיגיטלית ?

כאמור, קידום אתר במנועי חיפוש ורשתות חברתיות - קשור למספר רב של פעולות שיש לעשות הן באתר האינטרנט והן ברשת המדיה הדיגיטלית, לכן ליקטנו עבורכם 5 כללי ברזל אשר יסיעו לכם לקידום אתר האינטרנט שלכם במנועי חיפוש ורשתות חברתיות :

1. הקמת אתר אינטרנט - חשוב מאוד בעת הקמת אתר אינטרנט לוודא כי האתר מותאם טכנולוגית לאופטימיזציה של מנועי חיפוש. כך לדוגמא חשוב לבדוק כי קיימת אפשרות להגדיר לכל דף כותרת, תיאור וכתובת URL ידידותית והתאמתם לתוכן.

2. בחירת חברת הקמת האתר - קיימת חשיבות רבה לכך שהחברה אשר בחרתם להקים עבורכם אתר אינטרנט בעלת ידע נרחב בתחום של קידום אתרים באינטרנט, כך תוכלו להיות בטוחים כי מבנה האתר, חלוקת האתר והתכנים תהיה מותאמת למנועי חיפוש ועבודת קידום האתרים לאחר השקת האתר תהיה קלה יותר.

3. רישום במנועי חיפוש ואינדקסים -  מנועי החיפוש צריכים לדעת על עצם קיומו של אתר האינטרנט שלכם, אחרת הם לא ידעו שהוא קיים - ואם הם לא ידעו שהוא קיים הוא לא יופיע בתוצאות החיפוש, לכן צעד ראשון וחשוב מאוד הוא לדאוג ליידע את אותם מנועי חיפוש שהקמתם אתר אינטרנט, הדרך ליידע את מנוע החיפוש היא פשוטה ונחלקת לשניים  :

א. בכל אינדקס אתרים יהיה עליכם למלא טופס בקשה להוספת אתר האינטרנט שלכם, בטופס תתבקשו לציין את כתובת האתר (שם המתחם : Domain), שם האתר (כאן עדיף להשתמש גם במילות / ביטויי חיפוש ראשיים שבחרת), בנוסף תתבקשו לתאר במה אתר האינטרנט שלכם עוסק, תיאור האתר צריך להיות קצר ולהכיל את מירב הפרטים אודות העסק שלכם או השירות שאתם מעניקים.

ב. אינדקסים גדולים כדוגמת גוגל משתמשים ברובוטים שתפקידם לסרוק את רשת האינטרנט ולגלות אתרים או דפים חדשים ברשת לכן ככול שתרשמו את אתר האינטרנט שלכם באינדקסים רבים יותר כך הסיכוי שהוא יסרק על ידי גוגל וחבריו יגדל בהתאם.

4. בחירת מילות מפתח - מציאת ביטויים או מילות חיפוש הם צעד חשוב ויש לתת עליו את מלוא כובד המשקל הראוי, בחירה לא נכונה של ביטויי חיפוש עלולה לגרום לכם להשקיע זמן, כסף ומשאבים רבים לחינם.

כך לדוגמא : במידה ואתם בעליה של מספרה, הרי שהבחירה הראשונה כפי שהיא עולה באוטומט לביטויי החיפוש יהיה : "מספרה".

בביטויי החיפוש הזה אתם פונים בעצם לאנשים מכל הארץ, למרות שהמספרה שלכם בכלל בירושלים. כלומר השקעתם זמן, משאבים וכסף לקדם ביטויי כללי כאשר אם הייתם בוחרים שהביטוי יהיה : "מספרה בירושלים" הזמן, המשאבים והכסף שהייתם משקיעים היו קטנים משמעותית.

5. הפצת מאמרים – אחד מתוך עשרות רבות של פרמטרים לקידום אתרים במנועי חיפוש הוא "הפצת מאמרים", זאת דרך מומלצת דרכה תוכלו להוסיף את שם העסק שלכם, לכתוב במה אתם עוסקים ומתמחים, להוסיף כתובת ודרכים ליצירת קשר, כמו גם, להוסיף קישור לאתר האינטרנט שלכם. את המאמרים תוכלו להפיץ בעזרת רשתות חברתיות, בלוגים ואתרי אינדקס חינמיים וכאלה שניתן לרכוש דף פרסום דרכו לעשות קידום עסקים של העסק שלכם.

קבלת סיוע מחברת קידום אתרים מקצועית :

קידום אתרים מקצועי באינטרנט דורש זמן ומשאבים רבים, הפרמטרים משתנים על ידי מנועי החיפוש לעיתים קרובות ויש צורך להתעדכן וללמוד כל הזמן, לכן מומלץ לכל אחד להתמקד במה שהוא עושה הכי טוב, כבעלי עסק עליכם להתמקד כיצד להגדיל את הרווחים והיקף הפעילות העסקית שלכם, לכן מומלץ לתת את עבודת קידום האתר באינטרנט לחברה חיצונית שתעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר עבורך.

כחלק מפעילותה מתמחה "מוזה" בקידום אתרים מקצועי באינטרנט,  נשמח לעמוד לשירותך גם בתחום זה ולהעניק לך מהידע שלנו.
 

 
יצירת קשר