גוגל מיי ביזנס (Google My Business - GMB) הוא כלי חינמי של גוגל שנועד לבעלי עסקים, ומאפשר להם לנהל את הנוכחות הדיגיטלית שלהם במנוע החיפוש ובמפות גוגל. הכרטיס העסקי מאפשר להציג מידע חשוב על העסק, כמו שם העסק, כתובת, שעות פתיחה, טלפון, תמונות, ביקורות קישור לאתר במידה אם יש. המידע הזה מופיע ללקוחות שמחפשים את השירותים שלכם או עסקים בסביבה שלהם.
צריכים עזרה בקידום העסק בגוגל עם GMB? 🤔
השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא תשלום
יחד נבין מה הצרכים שלכם ונתאים לכם את הפתרון המושלם לעסק
להשארת פרטים >
🌐 נראות גם ללא אתר אינטרנט - אפילו אם אין לכם אתר אינטרנט פעיל, תוכלו להופיע בתוצאות החיפוש המקומיות באמצעות כרטיס העסק שלכם בגוגל. זוהי דרך יעילה למשוך לקוחות גם אם עדיין לא השקעתם באתר מקוון.
🏆 הופעה במיקומים ראשונים בתוצאות חיפוש - אחד היתרונות המובהקים של גוגל מיי ביזנס הוא האפשרות להופיע בראש תוצאות החיפוש במיקומים מקומיים. לדוגמה, אם מישהו מחפש מסעדה איטלקית בתל אביב, הוא יקבל רשימה של העסקים הקרובים ביותר אליו לפי מיקום.
🎁 קידום אורגני נוסף ללא תשלום - גוגל מיי ביזנס מאפשר לבצע קידום אורגני, ללא תשלום נוסף, באמצעות ניהול נכון של הכרטיס העסקי.
📍 חיפוש לפי מקום - העסק שלכם יכול להופיע בתוצאות חיפוש מקומיות, מה שמקל על לקוחות פוטנציאליים באותו אזור למצוא אתכם.
כשמחפשים עסק בגוגל, התוצאה של Google My Business תופיע בצד הימני של המסך (במחשבים שולחניים) או בראש העמוד בתצוגת מובייל.
בגוגל מיי ביזנס תראו את הפרטים הבאים:
✔ שם העסק
✔ מיקום במפה
✔ שעות פעילות
✔ מספר טלפון
✔ כתובת אתר (במידה ויש, עדיין אין לכם אתר לעסק? הנה כל המידע שאתם צריכים כדי לבנות אתר)
✔ ביקורות ודירוגים מלקוחות
חפשו את העסק שלכם בגוגל: אם יש לכם Google My Business פעיל, תראו את פרטי העסק בצד החיפוש.
חפשו ב- Google Maps: היכנס לאפליקציית Google Maps והקלידו את שם העסק. אם הוא מופיע עם כל הפרטים (כתובת, שעות פעילות, ביקורות וכו'), סימן שיש לכם Google My Business.
בידקו אם יש לכם גישה לחשבון Google My Business: אם לא נרשמתם, תוכל לבדוק אם העסק שלכם כבר מופיע בגוגל ולתבוע בעלות על הפרופיל כדי לנהל אותו.
אם העסק שלכם לא מופיע, תוכלו להירשם וליצור פרופיל חדש ב-Google My Business, וזה יאפשר לכם לשלוט על המידע שהלקוחות רואים כשהם מחפשים אתכם באינטרנט.
אם אתם רוצים להגדיל את החשיפה של העסק שלכם בגוגל מיי ביזנס, הנה כמה צעדים פשוטים אך חשובים:
✔ עדכון מתמיד של פרטי העסק
ודאו שפרטי העסק כמו כתובת, שעות הפתיחה, ותיאור העסק מעודכנים כל הזמן. אם יש שינוי, הקפידו לעדכן אותו מיד בכרטיס.
✔ הוספת ביקורות
ביקורות חיוביות מלקוחות הן גורם מכריע בקידום העסק במיקומים המקומיים. בקשו מלקוחות מרוצים להשאיר ביקורת בכרטיס העסק שלכם.
✔ הוספת תכנים חדשים
הוסיפו תמונות חדשות ועדכונים. גוגל אוהבת תוכן טרי, וזה יכול לשפר את הנראות של העסק בתוצאות החיפוש.
✔ תמיכה ושיפור
אם נתקלתם בקשיים או ברצון לשפר את כרטיס העסק שלכם, אנחנו במוזה מציעים תמיכה טכנית ואסטרטגיות לקידום והגברת התנועה לכרטיס העסקי שלכם.
הזנת פרטי העסק - השלבים והחשיבות
הזנה נכונה של פרטי העסק היא קריטית לנראות שלכם בגוגל! הנה השלבים לפתיחת כרטיס עסק בגוגל מיי ביזנס:
הזנת פרטים בסיסיים
בשלב הראשון, הזינו את שם העסק, כתובת, טלפון, אתר אינטרנט (אם יש), ותיאור קצר. התיאור הזה יעזור ללקוחות להבין במה העסק שלכם עוסק ולהיות מושכים יותר בתוצאות החיפוש.
שעות פתיחה
יש לעדכן את שעות הפתיחה של העסק באופן מדויק, כולל שעות מיוחדות כמו בחגים או אירועים מיוחדים. לקוחות רוצים לדעת מתי העסק פתוח ופעיל.
העלאת תמונות
הוספת תמונות היא חשובה מאוד, שכן היא עוזרת להמחיש את העסק שלכם. תמונות איכותיות של המקום, המוצרים או השירותים מספקות תחושה אמיתית ומושכות לקוחות פוטנציאליים.
אימות העסק
בסיום הזנת הפרטים, יש לבצע אימות עסק. גוגל תשלח קוד אישור (במייל) כדי לאמת את זהותכם. רק לאחר האימות, הכרטיס יתחיל להופיע באופן פעיל.
אם הסתבכם בפתיחת החשבון או שאתם לא בטוחים מה הדבר הנכון לכתוב
כדי לקדם את העסק בתוצאות החיפוש 🔍
השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא תשלום
יחד נבין מה הצרכים שלכם ונתאים לכם את הפתרון המושלם לעסק
להשארת פרטים >
כשלעסק יש אתר אינטרנט בשילוב עם כרטיס ה- Google My Business, זה מסייע בקידום האורגני של העסק ומגדיל את החשיפה בגוגל.
אתר טוב מספק מידע מעמיק יותר על העסק, שירותיו או מוצריו, ומציע ללקוחות את כל הכלים הדרושים כדי לבצע החלטת רכישה מושכלת – החל מגלריית תמונות מפורטת, דרך מאמרים שמחזקים את המומחיות של העסק ועד לקטלוג מוצרים ושירותים מלא.
בניית אתרים נכונה, הכוללת אופטימיזציה ל-SEO, משפרת גם את הדירוג בתוצאות החיפוש, ככה שלצורך העיינין אן מישהו מחפש "עורך דין בחיפה" והאתר שלכם בנוי ומקודם נכון, הוא יופיע בתוצאות הראשונות. אם אתם שואלים את עצמכם, איך לבנות אתר שישתלב בצורה אופטימלית עם כרטיס העסק? התשובה הקצרה היא להקפיד על ממשק משתמש נגיש ותוכן איכותי, ואם אתם רוצים מידע מורחב יותר, כנסו וקראו על בניית אתרים >>
שילוב זה מגדיל את הסיכוי להמיר מתעניינים ללקוחות בפועל, בכך שהוא מספק להם את כל המידע הנדרש להם במקום אחד – מה שמגביר את הביטחון שלהם ומניע אותם לפעולה.
שאלות ותשובות - גוגל מיי ביזנס (GMB)
באמצעות תוכנות כמו Callbox, ניתן לעקוב אחרי שיחות טלפון, לידים ופניות שמגיעות ישירות מהכרטיס העסקי שלכם.
כן, ניתן לבנות דשבורד מרכזי שמאגד את כל המידע ממספר כרטיסי עסק תחת דשבורד אחד, כך שתוכלו לעקוב אחרי כל הנתונים החשובים בצורה מסודרת. הדשבורד מאפשר לכם לקבל תמונה מקיפה על הביצועים של כל הכרטיסים שלכם, ולבצע מעקב בזמן אמת.
שיפור כרטיס ה-GMB כולל עדכון מתמיד של פרטי העסק, הוספת תוכן, ובקשת ביקורות מלקוחות. אנחנו במוזה נעזור לכם לבנות אסטרטגיה לשיפור ביצועי הכרטיס שלכם - צרו איתנו קשר >>
כל עסק, גדול או קטן, יכול לפתוח כרטיס עסק בגוגל מיי ביזנס - החל ממשרדי עורכי דין, דרך מרפאות ועד חנויות קטנות ובינלאומיות.
כן! גוגל מיי ביזנס מאפשר לכם להציג את העסק שלכם גם אם אין לכם אתר אינטרנט, ולהופיע בתוצאות החיפוש המקומיות.
צריכים עזרה בקידום העסק בגוגל עם GMB? 🤔
השאירו פרטים ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא תשלום
יחד נבין מה הצרכים שלכם ונתאים לכם את הפתרון המושלם לעסק
להשארת פרטים >